طراحی اپلیکیشن موبایل

همزمان با گسترش دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت، نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل در زمینه های مختلف، روز به روز بیشتر می شود. امروزه میزان استفاده از کامپیوتر های شخصی نسبت به گوشی های هوشمند کم تر شده است، در واقع امروزه بیشترین آمار دسترسی به اینترنت از آن موبایل و تبلت می باشد و این آمار روز به روز در حال افزایش است. گوشی های تلفن همراه بهترین وسیله برای دسترسی به اطلاعات هستند در صورتی که محصولات یا خدماتی برای ارائه دارید و می خواهید محصولات و خدمات شما دیده شوند و افراد بتوانند شما را بیابند و از آنها استفاده کنند، طراحی اپلیکیشن اندروید و ios اختصاصی بهترین روش برای رسیدن به اهدافتان است، اپلیکیشنی که ظاهر جذابی داشته باشد فروش بیشتری خواهد داشت و طراحی اپلیکیشن اختصاصی به موفقیت کسب و کار شما کمک بسیاری می کند علاوه بر آن طراحی اپلیکیشن مرتبط با کسب و کارتان در ایجاد برندینگ و پیشی گرفتن از رقبای تجاری تان بسیار اهمیت دارد.

طراحی اپلیکیشن موبایل

فرایند طراحی اپلیکیشن موبایل

بررسی ایده

اولین مرحله‌ای که برای طراحی اپلیکیشن در چتر نیلی اجرا می‌شود، دریافت نیازمندی‌های اولیه کارفرما به همراه کشف همه جانبه محصول است.

طراحی تجربه کاربری و واسط کاربری

شما باید یک اپلیکیشن داشته باشید که ظاهر آن بتواند توجه مخاطب را جلب کند و او را درگیر نماید که در مرحله دوم به منظور طراحی تجربه کاربری و واسط کاربری (Prototyping) اقداماتی انجام می‌شود.

 

طراحی و پیاده‌سازی فنی پروژه

مرحله سوم از فرایند طراحی اپلیکیشن موبایل در نوین وب ساز شامل طراحی و پیاده‌سازی فنی پروژه و همچنین تحویل آن بر ساختار تست است.

 

تست و بهینه سازی

در مرحله چهارم نوبت به تست و بهینه سازی هرچه بهتر پروژه می‌رسد تا تمامی نقص‌ها و کمبود‌های آن رفع شود.

 

پشتیبانی فنی

در آخرین مرحله از فرایند طراحی اپلیکیشن به پشتیبانی فنی پروژه خواهید رسید که توسط تیم نوین وب ساز انجام می‌شود که اطمینان خاطر کارفرما را به همراه دارد.

 
 

تجربه کاربری لذت بخش

کاربران می‌توانند به راحت‌ترین شکل ممکن از برنامۀ شما استفاده نمایند.

طراحی زیبا

برنامه شما از یک طراحی زیبا، جذاب و کاربرپسند برخوردار خواهد بود.

امکانات کامل

هر آنچه نیاز داشته باشید در اپلیکیشن شما قابل پیاده‌سازی است.

طراحی اپلیکیشن موبایل

کدنویسی قدرتمند

اپلیکیشن شما دارای یک هسته قدرتمند و با ثبات خواهد بود.

رعایت استاندارد های جهانی

تمام استانداردها و اصول روز جهان در طراحی اپلیکیشن شما رعایت می‌شود.

یکپارچه با سایت

اپلیکیشن شما می‌تواند با وب سایتتان در ارتباط و هماهنگ باشد.

چرا طراحی اپلیکیشن موبایل نیاز است؟

با افزایش رشد تکنولوژی های موبایلی که باعث افزایش حجم معاملات شرکتها و بروزرسانی وضعیت شرکتها براساس نیاز بازار و مشتریان تا دانلود محتواهای سایت ها و همکاری و تعامل متقابل، به صورت قابل توجهی افزایش یافته است. کاربران شما در هر شرایط و زمانی میتوانند از طریق اپلیکیشن ها یا کسب و کار شما در ارتباط باشند

امروزه افراد نیازهای مهم و اساسی زندگی خود را از طریق اپلیکیشن فروشگاهی رفع می کنند، بطور مثال برای حمل و نقل از اپلیکیشن اسنپ و برای خرید و فروش از اپلیکیشن دیوار استفاده می کنند. امروزه گوشی های موبایل انجام کارها را راحتتر کرده اند و کسب و کارها با طراحی اپلیکیشن اندروید و ios حرفه ای می توانند فروش خود را چندین برابر کرده و کسب و  کار خود را رونق ببخشند.

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن اندروید امروزه یکی از اهداف اصلی برای کسب و کار‌های آنلاین شده است. فراگیر شدن موبایل و استفاده‌های پیاپی آن در بین مردم موجب دسترسی صاحبان کسب و کار و بازاریابان به منبع اطلاعاتی جدید و ارزشمندی در زمینه رفتار و نیازهای مشتریان شده است که استفاده صحیح از این آمار و اطلاعات نقش موثری در بهبود فعالیت های آتی کسب و کارها و به روز رسانی استراتژی های بازاریابی موبایلی خواهد داشت. اپلیکیشن موبایل علاوه بر بهبود روش های انجام کار ، باعث پیشرفت در کسب‌وکار، تعامل مثبت با مشتری ، صرفه جویی در زمان و هزینه تبلیغات و درآمدزایی نیز می‌شود، در نتیجه به کلیه مشاغل طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و آی او اس برای رونق کسب و کار خود توصیه می‌شود.

شما میتوانید جهت دریافت مشاوره و برآورد هزینه طراحی اپلیکیشن اختصاصی خود با کارشناسان نوین وب ساز از هر کجای ایران با ما در تماس بوده و از خدمات این مجموعه بهرمند شوید.