تولید نرم افزار

تولید نرم افزار در چه شرایطی به کار خواهد آمد، در کسب و کار ها ممکن است فرآیندهایی باشد که یک کار تکراری و پر زحمت را مجبور باشید با دقت زیاد روزانه چندین بار انجام دهید. این فرآیند ها منابع انسانی را به خود درگیر می‌کنند در صورتی که می‌توان از این منابع در جهت رشد و توسعه کسب و کار استفاده کرد. با صرف کمی زمان می‌توان فرآیند های تکراری را که نیاز به دقت بالا دارند را در کسب و کارها کشف و تحلیل نمود و در جهت ساده سازی آن ها راهکار هایی مکانیزه ارائه شوند. فعالیت‌های پر زحمت را می‌توان با طراحی نرم افزار اختصاصی به فعالیتی ساده تر تبدیل کرد تا با خیالی راحت به بقیه کارها بپردازیم. متخصصان ما با دانش عمیق و تسلط بر چهارچوب های برنامه نویسی  توسعه نرم افزار اختصاصی شما را در سریعترین زمان ممکن تولید می‌کنند.

تولید نرم افزار

فرآیند توسعه نرم افزار

فرآیند طراحی نرم افزار و توسعه نرم افزار اختصاصی کار پر زحمت و بسیار پیچیده است که معمولا سفارش مشتریانی است که نرم افزارهای شرکتی لایسنس دار موجود در بازار ایران نیاز این دسته از کاربران را برطرف نمی کند. این قبیل از مشتریان نیازمند انجام پروژه های طراحی نرم افزار جهت پیشبرد کار خود هستند به گونه ای که تمام محیط نرم افزار چه به صورت تحت وب و یا شبکه، چه به صورت ابزاری و کنسولی تحت ویندوز و یا هر سیستم عامل دیگر می بایست جهت مصرف آن ها به خوبی بهینه شود.

تیم توسعه نرم‌افزار نوین وب ساز در مهلت زمانی مقرر با تمرکز بر روی کیفیت نرم‌افزار و نیازمندی سازمان بهترین نتیجه را رقم خواهند زد. اعضای تیم توسعه نرم‌افزار نوین وب ساز افرادی با مهارت بالا، دانش و تجربیات ارزشمند می‌باشند؛ چرا که به اعتقاد مدیران شرکت نوین وب ساز به‌کارگیری افراد با استعداد، کلید موفقیت در پیاده‌سازی پروژه‌ها و ارائه نتیجه مطلوب به مشتری و کسب رضایت سازمان‌ها می‌باشد.

به طور کلی فرایند طراحی و توسعه نرم افزار سه مرحله اصلی دارد که این مراحل را به شما شرح خواهیم داد.

تحلیل نرم افزار

یکی از حیاتی ترین کارها در فرایند تولید نرم افزار تحلیل و امکان سنجی نرم افزار می باشد. که کلیه نیازمندی ها و امکاناتی که نرم افزار باید در انتها داشته باشد در اختیار تیم توسعه دهنده قرار خواهد گرفت.

پیاده سازی و تست نرم افزار

هر نرم افزار رایانه ای در بدو تولد دارای کمبود و کاستی های فراوانی است که می بایست این کمبود و کاستی را به نحو احسن برطرف نمود. در این مرحله یک نسخه آزمایشی که به زبان تخصصی ما برنامه نویس ها به آن نسخه بتا می گویند را تحت آزمایش های فراوانی قرار می دهیم تا نقاط ضعف و قوت آن شناسائی شود و در اصطلاح باگ های نرم افزاری مرتفع گردد.

استقرار، آموزش و پشتیبانی

پس از پایان پیاده سازی و تست نرم افزار، جهت بهره برداری در محیط کاری کارفرما استقرار داده می شود. پس از استقرار نرم افزار، آموزش های لازم برای سطوح مختلف سازمان برگزار می گردد. پس از استقرار موفق نرم افزار وارد مرحله پشتیبانی خواهیم شد که در این مرحله خطاهایی که ممکن است مشتری در محیط واقعی با آن ها رو به رو شود رفع می گردد همچنین نسخه های جدید نرم افزار برای مشتری نصب خواهد شد.

مزیت نرم افزار تحت وب

بدون نیاز به نصب

اولین چالشی که عموم مردم با نرم افزار ها دارند فرآیند نصب و راه اندازی نرم افزار است. نرم افزار هایی که بر روی سیستم نصب می‌شوند نیاز به منابع سیستمی بیشتری نسبت به نرم افزارهای تحت وب دارند تا بتوانند به راحتی کار کنند.

همه جا در دسترس

نرم افزار های تحت وب به دلیل استفاده از میزبانی وب در اینترنت از هر مکان و در هر زمان و با هر دستگاهی قابلیت دسترسی دارند. مثلا فرض کنید شما در منزل می‌توانید فرآیند هایی را که در طول اتفاق افتاده بررسی کنید

سهولت در استفاده

کاربر پسند بودن  هر محصول رایانه ای از جدی ترین معیارهای کیفیت بشمار می رود به همین دلیل با رعایت ساختار های رابط کاربری و تجربه کاربری نرم افزاری سبک و پویا به شما ارائه خواهد شد.

امنیت نرم افزار

با رعایت الزامات امنیتی و استفاده از بروز ترین دانش فنی نرم افزار در سطح بالایی از امنیت قرار دارد تا کاربر بتواند با خیالی آسوده به فعالیت های روزانه بپردازد.

مدت زمان و هزینه طراحی نرم افزار

مدت زمان انجام پروژه  و هزینه آن به عوامل متعددی بستگی دارد.  تا زمانی که پروژه تحلیل و میزان نیازمندی های کارفرما تعیین نشده باشد نمی‌توان به طور صریح مبلغ و زمانی خاص را بیان کرد. مدت زمانی بین چند هفته تحقیق و بررسی در هر کسب و کاری لازمه ی اجرا طرح است. کارشناسان ما در ابتدا سعی می‌کنند آن فرآیند را به مدت چند روز انجام دهند تا در ابتدا خطا های کار و نیازمندی های دقیق پروژه انجام شود. پس از آن پروژه وارد فاز توسعه خواهد شد.

کاهش محدودیت ها

برای استفاده از نرم افزار تحت وب، کاربران محدود به سیستم عامل و یا دستگاه خاصی نیستند. بنابراین، تفاوتی ندارد که کاربر با ویندوز XP کار می کند یا با ویندوز ۱۰ و سیستم عامل او Mac است یا Linux، در نرم افزارهای این چنینی همه چیز به مرورگر ختم می شود. به طور کلی کدگذاری برای مرورگرهای مختلف بسیار آسان تر از سیستم عامل های مختلف است. علاوه براین، رابط کاربری نیز معمولاً برای کاربر بسیار آشناتر خواهد بود.

طراحی نرم افزار شرکتی

مدیریت بدون نگاه خلاقانه و تفکر سیستماتیک، امری نشدنی است و اهمیت استفاده از برنامه‌های کاربردی و اختصاصی در کسب و کارهای امروزی بر کسی پوشیده نیست. ارتباط و تعامل با جامعه هدف و مشتریان و از طرفی مدیریت یکپارچه داخلی، نیازمند زیرساختی بر پایه فناوری اطلاعات است از این رو شرکت ها و یا سازمان های دولتی و خصوصی براساس تعداد پرسنل و زمینه کاری که دارند معمولا سفارشات نرم افزاری مختلفی را درخواست دارند.

بعضی از شرکت ها نیازمند نرم افزارهایی مکمل جهت بروز رسانی خدمات خود در کنار نرم افزار های فعال فعلی خود هستند. در برخی از موارد نادر بعضی از موسسات و شرکت ها درخواستی مبنی بر بروز رسانی نرم افزارهای فعلی خود را خواستار هستند و بعضی از شرکت ها نیز با رشد شرکت نیازمند نرم افزارهایی کارآمد و بروز هستند. تمامی این موارد جزء سفارش طراحی نرم افزار های شرکتی دسته بندی می شوند و معمولا مدیران شرکت های هوشمند درخواست هایی از این قبیل را دارند.

تولید نرم افزار