Search
Close this search box.

عوامل اثرگذار بر تفاوت قیمت طراحی سایت

اشتراک گذاری

عوامل اثرگذار بر تفاوت قیمت طراحی سایت

عوامل اثرگذار بر تفاوت قیمت طراحی سایت در شرکت‌ها چیست؟ چرا برخی از شرکت‌های طراحی سایت خدمات خود را با قیمت بالا ارائه می‌دهند و برخی شرکت‌ها با قیمت بسیار پایین سایت طراحی می‌کنند؟

برای پاسخ به این سؤال بسیار مهم فاکتورهای متعددی مثل روش کار شرکت، تجربه کاری، پشتیبانی حرفه‌ای، المان‌های گرافیکی و غیره وجود دارد که در قیمت طراحی سایت شرکت‌ها بسیار تأثیرگذار است.

در ادامه مقاله به عوامل اثرگذار بر تفاوت قیمت طراحی سایت و فاکتور های مورد نیاز آن می پردازیم.

همون طور که خودتون میدونید یک سری قابلیت در وب سایت هابه صورت مشترک وجود داره که می تواند روی قیمت طراحی سایت شما تاثیر بگذارد.

عواملی مثل طراحی سایت داینامیک، طراحی سایت ریسپانسیو ، میزان هاست و نوع دامنه از قابلیت های عمومی برای تمام سایت ها هستند. میزان اعتبار شرکت طراحی سایت ، طراحی طاهر سایت ، پشتیبانی و سئو سایت از عوامل مؤثر در هزینه طراحی سایت هستند که شما می توانید در این مقاله به صورت کامل بخونید.

در ادامه میتوانید ۱۰مور ازعوامل اثرگذار بر تفاوت قیمت طراحی سایت را مطالعه کنید.

۱- کیفیت طراحی سایت

کیفیت طراحی سایت همه شرکت ها یکسان نیست.سایت طراحی شده توسط برخی از شرکت ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مسلما گران تر است. این در حالی است که کیفیت کار ، گروهی از شرکت ها چنگی به دل نمی زند.علاوه بر آن وجود برخی از قابلیت‌ها و امکانات وب‌سایت شما الزامی است؛ اما برخی قابلیت‌ها هستند که کیفیت وب‌سایت شما را بالا می‌برد و قطعاً بر کیفیت کار شما تأثیر بسزایی دارد و منجر به افزایش هزینه‌های وب‌سایت شما می‌شود.به همین علت طراحی سایت بسیار مهم است و از عوامل اثرگذار بر تفاوت قیمت طراحی سایت می باشد.

۲- سئو و بهینه‌سازی

فقط داشتن یک وب‌سایت باکیفیت و زیبا برای موفقیت شما در کسب‌وکار شما کافی نیست.بعد از طراحی سایت باید وب سایت موردنظر خود را بهینه سازی کنید به این منظور که توسط موتور های جستجو گوگل شناخته شود.سئو سایت تأثیر بسیار زیادی در کیفیت کار شما دارد و از دیگر عوامل اثرگذار بر قیمت طراحی سایت است.

اگر می‌خواهید بیشتر راجع به سئو و بهینه‌سازی بدانید به مقاله مرتبط با آن که مجموعه نوین وب ساز در اختیار شما قرار داده است مراجعه کنید.

اگرتمایل دارید سایتتان در میان نتایج جستجو حضور داشته باشد یا ترافیک ورودی به سایت شما افزایش یابد و بدین ترتیب فروش و درآمد حاصل از سایت بیشتر شود در چنین شرایطی باید هزینه بیشتری به شرکت های طراحی سایت بپردازید و از آن ها بخواهید که برنامه نویسی سایتتان را مطابق با اصول سئو انجام دهند.

۳- گرافیک و ظاهر سایت

قطعاً گرافیک سایت بر قیمت سایت بسیار تأثیرگذار است.هرچه سایت طراحی شده از نظر نوع و ساختار گرافیکی پیچیده تر باشد،قیمت سایت توسط شرکت بیشتر خواهد بود اما اگر وب‌سایت شما شبیه به سایر وب‌سایت‌ها باشد هزینه آن هم کمتر است.

گرافیک و ظاهر سایت باعث ارتباط بهتر کاربر با وب سایت می شود. این موضوع تاثیر شگفت انگیزی بر افزایش بازدید از سایت و درآمد حاصل از فروش دارد.

۴-کدنویسی اختصاصی

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام سفارش طراحی سایت و تخمین قیمت مورد توجه ویژه قرار می گیرد، استفاده از سایت وردپرسی یا کدنویسی اختصاصی است.

قطعاً طراحی سایت وردپرسی با هزینه بسیار کمتری به نسبت کدنویسی انجام می‌شود.در نتیجه این که وب‌سایت شما با استفاده از قالب آماده طراحی شود یا به‌صورت اختصاصی کدنویسی شود در هزینه شما بسیار تأثیرگذار است.

سایت هایی که به صورت اختصاصی طراحی می شوند، منحصر به فرد بوده و هیچ نمونه مشابهی در اینترنت نخواهند داشت.

۵- هزینه‌های پنهان و عملیاتی

قطعاً هر شرکت طراحی سایت برای انجام این کار متحمل هزینه‌هایی می‌شود که از نظر مشتریان پنهان است و به چشم او نمی‌آید.این هزینه‌ها شامل هزینه دامنه، بک‌لینک، هزینه کارشناس و پشتیبان فنی، عکاسی محصولات، گرافیست و غیره است.

۶-هزینه خرید دامنه و هاست و تمدید آن

هزینه خرید و تمدیدهاست و دامنه برای وب‌سایت متفاوت است و همین موضوع باعث می‌شود تا هزینه اعلام شده توسط شرکت طراحی سایت متفاوت باشد. تمامی اطلاعات وب‌سایت شما بر روی‌هاست شما ذخیره می‌شود پس‌هاست شما باید دارای امنیت بالایی باشد. اگرهاست اختصاصی تهیه کنید قطعاً هزینه آن بر هزینه طراحی سایت شما تأثیرگذار است.

همچنین علاوه بر خرید و تمدیدهاست، خرید و تمدید دامنه نیز هزینه دارد. پسوند دامنه‌ها هزینه‌های گوناگونی دارد. برای مثال پسوند ir بسیار ارزان‌تر از .com است.

۷-هزینه عکاسی

هزینه تبلیغات و عکاسی از دیگر هزینه های عملیاتی شرکت های طراحی سایت هستند که خود از عوامل اثرگذار بر تفاوت قیمت طراحی سایت می باشد که از چشم بسیاری از مردم پنهان است.

اگر می‌خواهید یک وب‌سایت جذاب فروشگاهی و کاربرپسند برای خود داشته باشید به یک نکته بسیار مهم توجه کنید که از تمامی محصولات خود عکس‌برداری کنید و تمامی جزئیات محصول خود را در آن قرار دهید.

۸-هزینه پشتیبانی سایت

قطعاً نحوه پشتیبانی از وب‌سایت و مدت‌زمان پشتیبانی آن بر تعرفه طراحی سایت شما بسیار تأثیرگذار است. وب‌سایت‌های طراحی شده توسط مجموعه نوین وب ساز دارای پشتیبانی ۶ – ۸ و ۱۲ماهه رایگان است. در این مدت‌زمان پشتیبان فنی تمامی ایرادات فنی وب‌سایت شما را رفع خواهد کرد.

۹-تبلیغات وب‌سایت شما

قطعاً داشتن فقط وب‌سایت کمک چندانی به شما نمی‌کند و شما باید کسب‌وکارتان را به کل کشور معرفی کنید و از روش‌های پاسخگو بازاریابی دیجیتالی وب‌سایت شما شناخته می‌شود و مشتریان شما چندبرابر می‌شوند.

۱۰-سود شرکت طراحی سایت

برخی از شرکت‌ها این کار را با سود بیشتری انجام می‌دهند و در نتیجه تعرفه‌های آن شرکت‌ها بالاتر است. اما برخی شرکت‌ها با سود کمتری انجام می‌دهند و این دسته شرکت‌ها نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب می‌کنند.برخی از شرکت‌ها هم هزینه نام و سابقه و اعتبارشان را از مشتری می‌گیرند.

جمع بندی

عوامل اثرگذار بر تفاوت قیمت طراحی سایت

اگر برای طراحی سایت به شرکت های مختلف سر زده باشید، حتما تفاوت بارز قیمت در شرکت های مختلف نظرتان را جلب نموده است.در این مقاله تمامی فاکتورهایی که عوامل اثرگذار بر تفاوت قیمت طراحی سایت می باشند را بررسی کردیم و دلایل اختلاف قیمت سایت هایی که در شرکت های مختلف عنوان می شود را متوجه شدیم.

مهم‌ترین این عوامل می‌توان به کیفیت کار شرکت طراحی سایت، پشتیبانی، هزینه‌های شرکت، کدنویسی و وردپرسی بودن، خدمات و امکانات ارائه‌دهنده و غیره اشاره کرد.

از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم و اگر راجع به عوامل اثرگذار بر تفاوت قیمت طراحی سایت نظر یا دیدگاهی دارید می‌توانید در قسمت دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظرات

ایمیل شما برای دیگر کاربران در دسترس نخواهد بود. تمامیه بخش ها الزامی با * علامتگذاری شده اند.

مطالب مرتبط

زنبیل خرید

دریافت مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم

013-33265361-2

info@novinwebsaz.net