Search
Close this search box.

طراحی وب سایت

اشتراک گذاری

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت برای کسب‌وکارهای سنتی یک ضرورت است. این روزها با تعطیلی شبکه های مجازی و مغازه‌های سنتی، وب سایت شما تنها ویترین و شعبه‌ی کار شماست که هیچ‌وقت تعطیل نخواهد شد.

حضور شما در فضای آنلاین به واسطه‌ی وبسایت باید به گونه‌ای باشد که وقتی مخاطبین به سایت مراجعه می‌کنند با دیدی کامل و ایده‌آل از کسب و کار شما مواجه شوند.طرح ظاهری وبسایت، نشان‌دهنده‌ی هویت و اعتبار یک شرکت در بستر وب می‌باشد،بهترین روش برای ارائه پروژه در کنفرانس‌ها و جلسات بین‌المللی، وجود یک وبسایت خلاق است .

انسان‌ها زیبایی و نظم را دوست دارند. یک وب سایت جذاب، تاثیری فوق‌العاده‌ بر روی مخاطب شما خواهد گذاشت و باعث رونق کسب و کارتان می شود به همین دلیل برای انتخاب و همکاری با شرکت های طراحی سایت باید دقت لازم را داشته باشید تا طراحی سایت شما به بهترین و راحت ترین حالت ممکن خود باشد زیرا اگر استفاده از وب سایت شما راحت نباشد، حتی یک طراحی بصری فوق‌العاده هم کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

سایت شما باید هویت داشته باشد. طراحی وب سایت شما باید نشان دهد که کسب و کارتان چه باورها و ارزش‌هایی دارد در راستای همین امر مجموعه نوین وب ساز درتلاش است با به کارگیری المان های به روز دنیای وب ، سایت  هایی در خور اعتبار مشتری طراحی کند.

هزینه طراحی وب سایت شما چقدر خواهد شد؟

نوین وب ساز دو راه مختلف برای ساخت وب سایت شما پیش پایتان می‌گذارد. اولین راه انجام یک طراحی اختصاصی برای وب سایت شما است. طبیعتاً این روش هزینه بیشتری برای ما و شما خواهد داشت. راه دوم نیز استفاده از یک سیستم سایت ساز است که از طریق آن می‌توانید با یک هزینه مناسب سایت داشته باشید.

تیم طراحی وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند. هر کدام از این سیستم ها مزایایی نسبت به دیگری دارد. با اینحال، انتخاب در نهایت به عهده شما خواهد بود.

وردپرس و پرتال هر یک مزایایی نسبت به دیگری دارد. از طرفی، وردپرس یک سیستم شناخته شده است که قابلیت توسعه بسیار بالایی دارد. بنابراین در صورتی که قصد دارید امکانات خاصی در وب سایت خود داشته باشید، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی خواهید داشت. چرا که قالب های وردپرسی، اکثراً ترجمه قالب های خارجی هستند و بنابراین چندان تطابقی با سایت های فارسی ندارند.

از طرف دیگر، کار با پرتال ساده تر از وردپرس است و راحت تر می توان آن را فرا گرفت. به علاوه، هنگام استفاده از پرتال، شما پشتیبانی دائمی از تیم آن خواهید داشت و کسانی هستند که در هر قدم به شما کمک کنند. همچنین، اگر قصد ساختن فروشگاه اینترنتی را داشته باشید، از آنجایی که پرتال برای این منظور نوشته شده است، در نهایت یک فروشگاه بهتر، سریع تر و با امکاناتی بیشتر خواهید داشت. مزیت نهایی پرتال نیز، هزینه بسیار مناسب است.

با اینحال، همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، هر چند پرتال تمام ویژگی ها و امکانات لازم برای داشتن یک وب سایت استاندارد و خوب را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما قابلیت توسعه کمتری نسبت به وردپرس دارد. پیشنهاد می‌کنم برای صحبت بیشتر در مورد تفاوت های این دو و پیدا کردن گزینۀ مناسب با توجه به نیازهایتان، حتماً با تیم ما تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظرات

ایمیل شما برای دیگر کاربران در دسترس نخواهد بود. تمامیه بخش ها الزامی با * علامتگذاری شده اند.

مطالب مرتبط

زنبیل خرید

دریافت مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم

013-33265361-2

info@novinwebsaz.net