Search
Close this search box.

پشتیبانی وب سایت

اشتراک گذاری

پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی وب سایت

هر روزه شاهد نفوذ بیشتر و گسترش دنیای دیجیتال در بین مردم و دنیای واقعی هستیم و مهم‌ترین بخش دنیای دیجیتال «وب‌سایت‌ها» می‌باشند. وب‌سایت‌های مختلفی در دنیای مجازی وجود دارند که برخی از آنها تجاری، برخی آموزشی و برخی دیگر سرگرم‌کننده هستند یا خدمتی را ارائه به کاربران ارائه می‌دهند.نقطه‌ی مشترک تمامی این وب‌سایت‌ها، نیاز به پشتیبانی سایت و نگهداری است و شما نمی‌توانید بدون یک پشتیبانیِ درست از وب‌سایت خود، آن را سر پا نگه‌داشته و کاربرانتان را افزایش دهید. به همین منظور، «شغل پشتیبانی سایت» شکل گرفت، تا کسانی که توانایی، دانش و یا زمان کافی برای پشتیبانی از سایت خود و به‌روز نگه‌داشتن قسمت‌های مختلف آن را ندارند، از افرادی با عنوان «پشتیبان سایت» کمک بگیرند.

پشتیبانی سایت یعنی اینکه به طور مرتب، وب سایت را از لحاظ مشکلات و خطاها بررسی کرده و آن را به روز و مرتبط نگه داریم. این کار باید به صورت مداوم انجام شود تا بتوانید وب سایت کارآمد و به روزی داشته باشید و سئو و رتبه بندی سایت را بهبود ببخشید.

شرکت های بزرگ و کوچک به منظور تعامل و حفظ مشتری، باید به حفظ و نگهداری وب سایت، اهمیت دهند. شاید بریدن گوشه ی عکسها و گذاشتن چند تصویر اسلایدر برای کسب و کارها و استارتاپ ها کار آسانی باشد، اما نگهداری وب سایت بخش های مهمی دارد که باید بررسی شود و مورد توجه قرار گیرد.

نگهداری و سلامت وب سایت، همانند سلامتی در انسان است. اگر به مدت طولانی، چک آپ های منظم صورت نگیرد، ممکن است مشکلات و بیماری ها بصورت یکباره ظاهر شوند و سلامتی به خطر بیفتد. در مورد سلامت وب سایت نیز به همین صورت است. به همین دلیل نیاز به بررسی ها و بروزرسانی های منظم وجود دارد که شرکت ها و افرادی که خدمات پشتیبانی سایت ارائه می دهند به خوبی این کار را انجام می دهند.

نظارت منظم وب سایت، یک شرط لازم است تا بتوانید بدون نقص به کسب و کارتان ادامه دهید.

پشتیبانی سایت چه وظایفی دارد؟

یک وب‌سایت بخش‌های مختلفی دارد و به همین منظور پشتیبان آن نیز دارای وظایف مختلفی می‌باشد؛ به‌طور کلی پشتیبانی سایت در ۹ بخش مختلف صورت می‌گیرد:

  • به‌روزرسانی نرم‌افزارهای سازنده وب‌سایت
  • افزایش سرعت سایت
  • بررسی و رفع خطاهای کدنویسی سایت
  • طراحی گرافیکی و ظاهر وب‌سایت
  • تهیه فایل‌های پشتیبان
  • تولید محتوای جدید و توسعه‌ی آن
  • سئو (بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو)
  • بهینه‌سازی سایت برای نمایش در دستگاه‌های مختلف
  • بررسی و تعمیر لینک‌های خراب
  • بررسی و تحلیل عملکرد سایت

انواع پشتیبانی سایت

 پشتیبانی محتوایی  و فنی سایت :

پشتیبانی محتوایی سایت شامل کلیه خدمات پشتیبانی می گردد که به محتوای سایت مربوط می شود. پشتیبانی محتوایی به طور کلی شامل بهبود استراتژی محتوا، انتشار محتوا بصورت منظم، اصلاح نوشته های قبلی و بروز کردن آنها، بروز کردن اطلاعات سایت و… می باشد.

پشتیبانی محتوایی سایت باید براساس استراتژی سئو و کلمات کلیدی هدف انجام می گیرد. ارسال محتوای هدفمند به صورت منظم که سبب افزایش رتبه بندی در گوگل می شود.

پشتیبانی فنی سایت به خدماتی گفته می شود که مربوط به مسائل فنی هاست و دامین، برنامه نویسی، امنیت سایت و آپ بودن سایت هستند.

خدمات پشتیبانی فنی سایت به طور کلی شامل رفع مشکلات و خطاها و باگهای سایت، بررسی بالا بودن وب سایت، بررسی مشکلات امنیتی سایت و رفع آنها، بهبود سرعت سایت، نصب افزونه های مورد نیاز که بخصوص در پشتیبانی سایت وردپرس اهمیت دارد، بروز رسانی سایت و رفع حفره های امنیتی و … می باشد.

تیم نوین وب ساز بانیروی کار مجرب آماده خدمت رسانی به مشتریان خود در حوزه پشتیبانی هاستینگ و وب سایت های شما مشتریان عزیز می باشد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظرات

ایمیل شما برای دیگر کاربران در دسترس نخواهد بود. تمامیه بخش ها الزامی با * علامتگذاری شده اند.

مطالب مرتبط

زنبیل خرید

دریافت مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم

013-33265361-2

info@novinwebsaz.net