Search
Close this search box.

طراحی سایت آگهی و دایرکتوری

اشتراک گذاری

طراحی سایت آگهی و دایرکتوری

طراحی سایت آگهی و دایرکتوری

طراحی وب سایت دایرکتوری چیست و چه کسب و کارهایی به آن نیاز دارند؟

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که محصول و یا خدماتی برای عرضه دارند و یا اینکه بدنبال خدمات و محصولاتی می گردند و یک وب سایت آگهی و دایرکتوری می تواند به راحتی این افراد را به یکدیگر برساند. یک سایت سایت آگهی و دایرکتوری جدای بر آنکه مخاطبین بسیار زیادی دارد ، نسبت به سایت های دیگر یک سرمایه گذاری زود بازده بوده و حتی زمان زیادی برای مدیریت آن نیاز ندارد و می تواند به عنوان کار اول و یا حتی دوم و یا سوم شما یک منبع درآمد پر سود و کم ریسک باشد.

وب سایت دایرکتوری یا فهرست اینترنتی، در واقع نوعی فهرست در دنیای وب است که اطلاعات گروه‌ها و سایت‌های خاص در هر حوزه را در اختیار شما قرار میدهد.
به زبان ساده‌تر دایرکتوراینترنتی نوعی روش برای معرفی کردن وب سایت‌های مختلف مرتبط با موضوع مورد جستجو به کاربران اینترنتی است.
در دنیای دیجیتال و اینترنت، اطلاعات وب سایت‌های مختلف با موضوع‌های گوناگون در این فهرست دایرکتوری قرار می‌گیرند، سپس کاربران با مراجعه کردن و ورود به این بخش، وب سایت‌هایی را که در زمینه موضوع مورد نظر فعالیت می‌کنند را به سادگی پیدا کرده و به آن رجوع می‌کنند.

اهمیت طراحی سایت آگهی و دایرکتوری

یک سایت آگهی و دایرکتوری در واقع مرجع و بانک اطلاعات جهت معرفی انواع شرکت‌ها، بنگاه‌ها و سازمان‌های مختلف است.

یک سایت دایرکتوری هم می‌تواند به طور عمومی در همه زمینه‌ها فعالیت داشته باشد و هم می‌تواند به شکل تخصصی مختص به حوزه فعالیت خاصی باشد.

برای نمونه سایت دایرکتوری می‌توانید مرجع مشاغل و صنف‌های مختلف باشید. از این رو با طراحی سایت آگهی و  دایرکتوری و ارائه دادن محتوای کامل و با دسته بندی اصولی، می‌توان مخاطبان زیادی را جذب کرد و درآمد خوبی به دست آورد.

برای نمونه، با فروش اطلاعات یا ثبت آگهی می‌توان از طریق این نمونه سایت‎‌ها درآمد کسب کرد.

برای کسب درآمد از یک وب سایت دایرکتوری، باید ۷ مرحله زیر را انجام دهید :

• تعیین یک دامنه ی مناسب
• خرید یک هاست مناسب
• تهیه یک قالب مناسب
• افزایش لیست مشتریان
• پرداختن به تبلیغات
• برندسازی
• رقابت و توسعه

بهتر است قبل از شروع کمی در مورد دایرکتورهای آنلاین بدانید.

دایرکتوری آنلاین چیست؟

دایرکتوری های آنلاین یا آگهی نامه اینترنتی، وب سایت هایی هستند که مجموعه ی از اطلاعات را به صورت خاصی دسته بندی می کند . برخی از این وب سایت ها اطلاعات خود را به با قیمتی بسیار پایین به فروش می رسانند.

برای مثال ، فرض کنید شما در زمینه ی املاک فعالیت می کنید و به عنوان یک مشاور املاک می خواهید کسب و کار خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید، برای این کار شما نیاز به یک دایرکتوری املاک مانند: باباملکی دارید که بر روی برخی از کلمات کلیدی مهم، در گوگل صفحه اول باشد.

هر شخصی ( مشاور املاک یا فرد عادی ) که بخواهد در وب سایت شما یک آگهی ویژه ثبت کند، باید مبلغ اندکی را پرداخت کند. این افراد در واقع از موقعیت شما در صفحه ی اول گوگل، برای دیده شدن هر چه بیشتر خود استفاده می کنند. هرچه افراد بیشتری در وب سایت شما آگهی ویژه ثبت کنند، شما به سود بیشتری دست خواهید یافت.

ویژگی سایت آگهی و دایرکتوری

طراحی مناسب: یکی از موضوعات مهم تناسب بین ظاهر سایت و همچنین اهداف آن می باشد. سعی کنید ظاهری ساده و در عین حال کاربرپسند داشته باشید.شاید باور نکردنی باشد اما مخاطب گاهی در نگاه اول می‌تواند تشخیص دهد که مطالب سایت کیفیت قابل قبولی دارند یا خیر، بازخورد این مسئله یعنی ظاهر مناسب سایت.پس ظاهر سایت می‌تواند کمک زیادی به موفقیت شما در جذب مخاطب از سایت‌های دایرکتوری داشته باشد.

بهینه سازی و رتبه سایت: سایت ها دایرکتوری باید حتماً ورودی مناسبی داشته باشد. شما با سئو سایت و همچنین توجه به رتبه آن به جایگاه بالا می رسید. توجه کنید تا سایت های اسپم نیز در سایت شما ثبت نشوند.ممکن است که سایت دایرکتوری شما هنگام طراحی، در گوگل ایندکس نشده باشد، در نتیجه برای کاربران مرجع مناسبی نخواهد بود.

شما برای اطمینان از ایندکس شدن سایت دایرکتوری خود در گوگل می‌توانید از عملکرد site:www.example.com کمک بگیرید و آدرس خود را در به جای آن بنویسید و از صفحه‌های ایندکس شده در گوگل اطلاعات پیدا کنید.

استفاده از بنر تیلیغاتی: اگر سایت شما دارای عملکردی خوبی باشد می توانید از طریق درج تبلیغات بنری نیز درآمد داشته باشید. قسمت هایی از سایت اگر به اندازه استفاده شود می تواند بسیار کارا باشد.

دسته بندی مشاغل: شما باید سایت خود را مطلوب برای مشاغل کنید و به صورت مناسب آن ها را معرفی و دسته بندی نمایید تا خواسته های کاربران در آن براورده شود.

ارتباط موضوعی:یکی دیگر از موضوعات مهم در طراحی سایت دایرکتوری، ارتباط موضوعی است.

ممکن است که شما بخواهید در زمینه مشخصی فعالیت کنید، بعضی از سایت‌های دایرکتوری هم به شکل عمومی طراحی شده‌اند، که آنها هم باید دسته بندی‌شان مشخص و مناسب باشد.

درنمونه اول باید فقط اطلاعاتی را ارائه دهند که در همان زمینه موضوعی دسته بندی شده‌اند.

باز بینی و تایید:یکی دیگر از معیارهای مهم در سفارش سایت دایرکتوری، بازبینی وتایید است.تا مخاطب به راحتی و سریع بتواند سایت خود را ثبت کند.ثبت باید توسط انسان صورت گیرد زیرا در ثبت به حالت اتوماتیک امکان خطا زیاد است.پس هنگام طراحی سایت دایرکتوری این نکته را فراموش نکنید.

به این دلیل که تصمیم گیری تایید و عدم تایید لینک‌ها، برکیفیت سایت دایرکتوری شما تاثیر زیادی می‌گذارند.

بروزرسانی مستمر:در طراحی همه ی سایت‌ها این مقوله اهمیت ویژه‌ای دارد و طراحی سایت آگهی و دایرکتوری از این قاعده مستثنی نیست.

با توجه به کاری که سایت‌های دایرکتوری انجام می‌دهند، بروزرسانی مستمر، در این زمینه بسیار اهمیت دارد و مهم است.

لینک نوفالو:در طراحی سایت دایرکتوری خود می‌توانید لینک نوفالو را بگنجانید، به این دلیل که برخی از ثبت‌ها فقط برای کسب بک لینک و پیچ رنک می‌باشند.عده‌ای معتقدند که ثبت لینک در سایت‌های پر بازدید ولی با لینک نوفالو ارزش زیادی دارند.

سایت‌هایی که نوفالو نیستند ولی تبلیغات و لینک‌های خروجی زیادی را در صفحات خود گذاشته اند، انتخاب خوب و مناسبی نیستند و همچنین با سایت‌های نوفالو فرق زیادی ندارند.

مزایای ثبت لینک در وبگاه دایرکتوری

  • ۱-باعث افزایش بازدید و ترافیک سایت شما می‌شود.
  • ۲-افراد را با توجه به موضوع جستجو به وب سایت‌ها راهنمایی می‌کند.
  • ۳-ثبت لینک در وب دایرکتوری باعث می‌شود تا افراد، مناسب با نوع فعالیتشان بتوانند وب سایت مورد نظر را پیدا کنند.

نتیجه گیری

طراحی سایت آگهی و دایرکتوری مشاغل می تواند برای مشاغل مختلف صورت بگیرد. امکانات ویژه ای که برای خریداران، فرئشندگان، رستوران دارها و تمامی مشاغلی که دارای کسب و کار و شغلی می باشند را ارائه می کند. شما برای طراحی سایت آگهی و دایرکتوری می توانید هر آنچه که نیاز دارید و هدف خود قرار  داده اید را برنامه ریزی کنید.

شما برای پیاده سازی اهداف خود نیاز دارید تا از یک تیم به روز و متخصص استفاده نمایید. داشتن یک سایت مراحل و قواعد مشخصی دارد شما نمی توانید تنها به طراحی ظاهر سایت و همچین موضوعاتی بسنده کنید. باید به صورت حرفه ای تمامی بخش های سایت را در نظر بگیرید تا خروجی مربوط به آن نیز بسیار مناسب باشد. خلاقیت و تجربه کاری که آن گروه طراحی می تواند داشته باشد به شما و در آینده کاری شما بسیار تأثیرگذار می باشد. بنابراین نیاز است تا تحقیقات در مورد شرکت ها را به صورت مناسب طی کنید.

مجموعه نوین وب ساز همیشه به فکر کسب و کارها، مخصوصاً مشاغل و فکرهای جدید می باشد. در این راستا نیز سعی کرده است با خدمات مناسب خود شما را در این راه همراهی نماید. شما تمامی مراحل و خواسته های مربوط به این حوزه را می توانید در مجموعه نوین وب ساز داشته باشید. برای اطلاع از شرایط و دریافت مشاوره رایگان با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظرات

ایمیل شما برای دیگر کاربران در دسترس نخواهد بود. تمامیه بخش ها الزامی با * علامتگذاری شده اند.

مطالب مرتبط

زنبیل خرید

دریافت مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم

013-33265361-2

info@novinwebsaz.net