Search
Close this search box.

طراحی سایت شرکتی و خدماتی

اشتراک گذاری

طراحی سایت شرکتی و خدماتی

طراحی سایت شرکتی و خدماتی

طراحی سایت شرکتی و خدماتی برای رقابت با رقبایی که در زمینه کسب و کار شما فعالیت دارند ، یک مزیت حساب می شود. طراحی سایت شرکتی و خدماتی یکی از رموز موفقیت شرکت ها در کسب و کار خود می شود. زیرا دنیای امروز دنیای اینترنت است.

اگر هدف شما از طراحی سایت شرکتی و خدماتی ورود به عرصه رقابت با وبسایت ها و شرکت های رقیب که فعالیتی مشابه شما دارند است، حتما طراحی وب سایت شرکتی اختصاصی لازمه موفقیت کار شماست.

طراحی سایت شرکتی فرایند طراحی و توسعه یک وب سایت تجاری است که به عنوان ستون حضورآنلاین یک شرکت عمل می کند.با یک وب سایت تبلیغاتی اشتباه نکنید ، تمرکز یک وب سایت شرکتی این است که به جای تمرکز بر یک محصول یا مارک فرعی ، یک شرکت را به طور کلی تبلیغ کنید.

در حالی که وب سایت های تبلیغاتی بر روی محصولات یا خدمات خاصی متمرکز هستند ، یک وب سایت شرکتی به تبلیغ ، تبلیغ یا بازاریابی محصولات نمی پردازد ، بلکه بر عملکرد کسب و کار ،اخبار شرکت ، کارکنان و مسئولیت اجتماعی تأکید می کند.

هدف اصلی طراحی سایت شرکتی بازتاب موفقیت شرکت ، تقویت شهرت آن ، ایجاد اعتماد و اطلاع رسانی در مورد خدمات و محصولات است، اما تمرکز بر آنها نیست.

چرا به طراحی سایت شرکتی نیاز داریم؟

طراحی سایت شرکتی لازمه ی هر کسب و کاری  برای معرفی برند و همچنین یکی از مهمترین المان ها ادامه مسیر بیزینس شماست ، این پل ارتباطی بین شما و سایر رقیبان ، همکاران و مشتریان شماست ، پس نباید از آن غافل شد در این مجموعه با توجه به تمامی نیازی هایی که در یک وب سایت شرکتی وجود دارد میتوان شخصی سازی طراحی سایت شرکتی را با توجه به نیاز خاص شما طراحی کرد و توسعه داد. اگر قصد طراحی سایت شرکتی را دارید با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان با کارشناس طراحی سایت بهره مند شوید.

مزایای طراحی سایت شرکتی

بسیاری از شرکت ها برای ارائه نمونه کارها ، ارتباط با مشتریان ، معرفی شرکت و کارمندان و پرسنل ، ارائه خدمات و محصولات شرکت و… به سمت طراحی سایت شرکتی می روند.در سایت می توانید عکس و تصویر محصولات یا خدمات را با مشخصات کامل و جزئیات برای مشتری به نمایش بگذارید. اگر در هر زمینه ای فعالیت دارید شما نیاز به طراحی وب سایت شرکت دارید تا مشتریان بیشتری جذب کنید.

امروزه اکثر افراد بیشتر وقت خود را به نوعی در دنیای اینترنت و فضای مجازی مشغول هستند. اکثر افراد نیاز خود را در مرورگرها و گوگل جستجو می کنند چون می دانند گوگل همیشه بهترین پاسخ را به آن ها می دهد.اگر می خواهید کسب و کار شما دیده شود و افزایش بازدید و فروش داشته باشد حتما نیاز به وبسایت شرکتی دارید.

هدف از داشتن سایت شرکتی

  • دریافت تبلیغات و درآمد از سایت
  • تجارت سودآور
  • دریافت خدمات برای مشتریان
  • ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان
  • معرفی محصولات
  • معرفی خدمات
  • ایجاد برند سازی برای یک شرکت
  • کم کردن نیرو های کاری به وسیله بخش های متنوع الکترونیک
  • فعالت بدون محدودیت زمانی و مکانی، بصورت ۲۴ ساعته
  • کاهش مخارج و نیروی انسانی مورد نیاز شرکت

مراحل اصلی طراحی سایت شرکتی و خدماتی  چیست؟

این فرایند به طور معمول چندین مرحله دارد ، به ویژه هنگامی که این خدمات را برون سپاری می کنید. شرکت طراحی سایت نوین وب ساز، کل فرآینده طراحی سایت شرکتی شما را انجام میدهد و کاملا مطابق با سلیقه شما اطمینان حاصل شود که راه حل طراحی وب شما کاملاً با مخاطبان ، صنعت وطاقچه هدف شما مطابقت دارد.

۱.کشف: این شامل خلاصه طراحی ، تحقیقات مخاطبان و تجزیه و تحلیل رقبا است.

۲.Wireframing: وایر فریمینگ از مهمترین مراحل طراحی و توسعه‌ی وبسایت، اپلیکیشن یا موارد دیگر است. در بسیاری از طرح‌های پیچیده و بزرگ از این روش برای استخوان بندی پروژه استفاده می‌شود تا همه چیز از ابتدا مشخص باشد. با وایرفریم از همان ابتدا و بدون دردسر می‌توان فهمید که تک تک عناصر کجا قرار می‌گیرند و صفحات کجا هستند و هدف نهایی طراحی چیست.

۳.طراحی: پس از تأیید یک قاب سیم ، طراحان یک راه حل کامل ایجاد می کنند.

۴.توسعه: توسعه دهندگان وب بر اساس طراحی یک وب سایت کاملاً کاربردی ایجاد می کنند.

۵.تکرار: این مرحله شامل تغییرات لازم و تنظیم دقیق وب سایت شما است.

۶.بهینه سازی: متخصصان SEO اطمینان حاصل می کنند که وب سایت شما برای جستجوی بالا رتبه بندی شده است.

۷.راه اندازی: وب سایت شما برای راه اندازی آماده است و می توانید مطمئن باشید که می تواند نتایج خود را به دنبال داشته باشد وب سایت های شرکتی فقط مختص مشتریان و مصرف کنندگان نیست. در عوض ، آنها همچنین باید ابزاری باشند که ارزش ، مأموریت و دستاوردهای شرکت شما را به سهامداران ، سرمایه گذاران و شرکای شما منتقل می کند و در عین حال محتوای آموزشی را نیز برای توزیع از طریق مطبوعات ارائه می دهد و به ایجاد رهبری فکری کمک می کند. برای استفاده بیشتر از طراحی سایت شرکتی ، ایجاد یک وب سایت سفارشی بهترین راه حل است. با مشاوران رایگان ما در ارتباط باشید.

شرکت نوین وب ساز به عنوان یکی از شرکت های موفق در زمینه طراحی سایت شرکتی و بازاریابی اینترنتی با ارائه راهکارهای درست در زمینه مورد نظر به مشتریان خود کمک می کند تا بتوانند در بازار هدف خود بهترین نتیجه را کسب کنند. از جمله خدمات ما، ارتقا رتبه سایت در گوگل، در مقابل کلمات کلیدی خاص که معرف فعالیت شرکت شماست می باشد. با ارتقا رتبه سایت می توانید خدمات خود را برای مشتریان هدف داری که  در حال جستجوی فروشنده مناسب  و معتبر هستند، معرفی کنید.

جذاب بودن وب سایت، برای محصولات و خدمات آن می تواند نیاز مشتری برطرف کند،معرفی و شناساندن وب سایت به کاربران یکی از مهمترین موارد بعد از طراحی سایت بشمار می آید که از دو طریق قابل انجام است.

  • روش اول سئو سایت و
  • روش دوم سایر روش های بازاریابی اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ است.

که شرکت نوین وب ساز در این زمینه می تواند برای شما سنگ تمام بگذارد.شرکت نوین وب ساز در زمینه طراحی سایت شرکتی بصورت منحصر بفرد و با خلاقیت بالا و با بررسی وشناخت درخواستهای مشتریان ، آماده هرگونه ارائه خدمات میباشد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظرات

ایمیل شما برای دیگر کاربران در دسترس نخواهد بود. تمامیه بخش ها الزامی با * علامتگذاری شده اند.

مطالب مرتبط

زنبیل خرید

دریافت مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم

013-33265361-2

info@novinwebsaz.net