Search
Close this search box.

طراحی سایت های فروشگاهی

اشتراک گذاری

طراحی سایت های فروشگاهی

طراحی سایت های فروشگاهی یا طراحی سایت امروزه به یکی از نیازهای اساسی انواع کسب و کارها تبدیل شده است. با گره خوردن زندگی بشریت به استفاده از اینترنت، ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای یک گام مهم در جهت رونق کسب و کارها می­باشد. طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت های فروشگاهی، گامی موثر در تحول کسب و کار شما و بهبود رونق آن خواهد بود .

دیگر وقت آن رسیده که روش‌های سنتی فروش را کنار بگذاریم و آنجایی باشیم که مشتریان ما هستند: اینترنت! و تمام چیزی که برای فروش اینترنتی محصولات‌مان نیاز داریم، طراحی یک فروشگاه اینترنتی کامل و حرفه‌ای است. فروشگاهی که قرار است از این پس مهم‌ترین، امن‌ترین و سریع‌ترین راه فروش محصولات ما به مشتریان باشد. ما در نوین وب ساز به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ساخت فروشگاه اینترنتی با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

برای دنیای امروز باید راهبردی متناسب با نیاز های روز انتخاب کرد . اینکه تنها به صورت سنتی وفیزیکی به فعالیت بپردازید رونق کافی را در فعالیتتان نخواهید داشت ، حتی اگر بسیار موفق عمل کرده ایدو پیشرفت خوبی دارید باز هم داشتن یک فروشگاه اینترنتی ، در واقع طراحی فروشگاه اینترنتی را ضروری می نماید زیرا باید با آنالیز سایر رقبا برای آینده ی خود به استراتژی بپردازید .

در سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی باید نکاتی مورد توجه قرار گیرند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اگر شما نیز به دنبال سفارش طراحی سایت فروشگاهی هستید قطعا سوال هایی چون چگونگی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، هزینه طراحی سایت حرفه ای، امکانات سایت فروشگاهی و … ذهنتان را درگیر کرده است. در ادامه پاسخی کامل برای سوال های ذهن شما بیان می­کنیم که بتوانید با اطمینان و خاطری آسوده نسبت به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود اقدام کنید.

گام اول برای طراحی سایت های فروشگاهی و اینترنتی حرفه ای «نیاز سنجی» است. در این مرحله اعضای تیم نوین وب ساز پس از صحبت با مشتری، نیازها و خواسته های آنها را به طور دقیق مشخص می­کنند و سپس چگونگی اجرای پیشنهاد ساخت سایت فروشگاهی را با ارائه یک پروپوزال به مشتری توضیح می­دهند.

گام دوم بررسی کسب و کار شماست ما اطلاعات شما را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بهترین آنالیز را از مسیر کسب و کار شما داشته باشیم.

گام سوم  امضای«قرار داد» است. با توجه به شرایط، امکان امضای قرار داد به صورت فیزیکی و مجازی فراهم می­شود. در این مرحله مسائل مالی و نحوه زمانبندی تکمیل پروژه مورد بحث قرار گرفته و مشخص می­شوند.

گام چهارم تحلیل و پیاده سازی داده‌ها پس از امضای قرارداد همه داده ها بررسی مجدد شده و مرحله طراحی فروشگاه آنلاین آغاز می‌گردد.

گام پنجم طراحی فروشگاه اینترنتی است در این مرحله طراحی سایت فروشگاهی آغاز و بر اساس خواسته های مشتری تمامی موارد و خواسته های توافق شده اجرا می‌گردد.

گام ششم ورود محتوای فروشگاه اینترنتی پس از طراحی اولیه سایت فورشگاهی محتوای محصولات یا خدمات شما وارد سایت می شود.

گام هفتم تست نهایی Ui & UX است که پس از اتمام طراحی فروشگاه اینترنتی، رابط کاربری و تجربه کاربری مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مطمئن شویم همه مراحل طراحی فروشگاه آنلاین به درستی انجام شده است.

گام هشتم سئو مقدماتی است که پس از اتمام طراحی سایت فروشگاهی متعهد هستیم سایت شما را سئو مقدماتی (بخشی از لینک سازی داخلی) کنیم تا سایت فروشگاهی شما در مسیر معرفی به موتورهای جستجو روندی مناسب تری پیدا کند.

گام نهم ورود به دروازه بازار آنلاین ایران می باشد که هم اکنون شما میتوانید با تعیین استراتژی های گوناگون وارد دنیای فروشگاه آنلاین، ارائه خدمات و محصولات شوید. همچنین در صورت رضایت شما میتوانیم خدمات دیجیتال مارکتینگ سایت شما را هم مدیریت کنیم.

نوین وب ساز در طراحی فروشگاه اینترنتی در بخش طراحی قالب گرافیکی تمامی صفحات را بصورت اختصاصی عمل کرده و همچنین برنامه نویسی سایت فروشگاهی را بصورت کاملا اختصاصی و حرفه ای به گونه ای که دارای بالاترین ضریب امنیت و سرعت باشد انجام می دهد.

قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی براساس وسعت و نوع کاربری آن ها، متفاوت می باشد. با توجه به تنوع و گستردگی موجود در این زمینه، ارائه تعرفه ثابت را نمی توان اقدامی حرفه ای و منطقی دانست. اطمینان داشته باشید هزینه ای که از سمت شما پرداخت می شود، صرف مزایای رقابتی خواهد شد که در آینده نزدیک، سودآوری شما را تضمین می نماید.

طراحی سایت های فروشگاهی

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظرات

ایمیل شما برای دیگر کاربران در دسترس نخواهد بود. تمامیه بخش ها الزامی با * علامتگذاری شده اند.

مطالب مرتبط

زنبیل خرید

دریافت مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم

013-33265361-2

info@novinwebsaz.net